Sunday, January 30, 2011

disaat aku boleh melupakannya =')

hello semua. n3 kali nie bkn nk smbg cter pasal n3 bwah ni, tp ada kena mengena jugak la. huhu. korang semua mesti penah dengar 'broken heart quotes' ni kan ? :
It takes a minute to like someone, and hour to love someone, but to forget someone takes a life time.
 thats right kan ? memang susah kita nak lupakan sesorang yang 'pernah' kita suka dan sayang kan kan? :')
ekceli, dah setahun saya tak contact apa apapun dgn 'kwn' saya tu . saya pun tak tahu lah knape bole jd cmni . kitorg tak penah gadoh apapun. tp ada satu sebab mungkin 'kwn' saya tu merajok dgn saya kot. huuu ~ apa pun friendship ktorang still tinggal tanda tanya (?) :')

sekarang dah about 1 years and 1 month ktorg buat hal masing - masing . but im stiil feel like bru kemarin je i last chat ngan die. i dont know why i feel like this . i rasa mcm dekat jea dgn dia. but why ? itu yang manjadi persoalan dalam hidupku :')

oke, setahun saya 'derita merindui' dia. dan sekarang, 99%  saya dah boleh lupakan dia, tapi tetiba, saya termimpi pasal dia . dan ini membuatkan saya meluat sgt ! dan membuatkan saya kembali rindukan dia. argggghhhhhh !

mood : Tension with all of this ! T__________T

"YA ALLAH, jika dia bukan untukku, bantulah aku untuk melupakannya..amin.." =')

No comments:

Post a Comment